DEJAVNOSTI NADARJENIH UČENCEV NA OŠ JANKA PADEŽNIKA MARIBOR
1. TABOR NADARJENIH UČENCEV
Na taborih upoštevamo smernice oblikovanja programa dela z nadarjenimi učenci. Sledimo kompetencam sodobne šole in dejavnikom ključnih kompetenc z upoštevanjem temeljnih ciljev dela z nadarjenimi učenci. Vsako leto izberemo eno od lokacij v Sloveniji, kjer znotraj tabora interdisciplinarno povežemo zgodovinski in naravoslovni vidik, prisotnost večjezičnosti (nemščina, madžarščina in hrvaščina) in narečja na mejniku treh velikih jezikovnih skupin. Med učenci razvijamo tehnike sodelovanja in povezovanja skupine (teambuilding).
Vsebine taborov so namenjene številnim aktivnostim, ki pri učencih znotraj medgeneracijskega druženja in učenja socialnih veščin razvijajo občutek zaupanja vase in druge. Učencem ponujamo delavnice, kjer lahko razvijajo svoja močna področja in delijo znanja in izkušnje z ostalimi. Razvijajo veščine, ki pomembne za doseganje vrhov, najvišje stopničke v karierni poti, preseganje sebe in odrekanje udobju, soočanje z neznanim, skrb za osebno rast (splošna razgledanost). Vsako leto pripravljamo program mentorice, izvajalke tabora.
Na taborih sledimo kompetencam sodobne šole:
- sporazumevanje v maternem jeziku,
- sporazumevanje v tujih jezikih,
- matematične, naravoslovne kompetence,
- digitalna pismenost,
- učenje učenja,
- socialne in državljanske kompetence,
- samoiniciativnost in podjetnost in
- kulturna zavest in izražanja.
- kritično mišljenje,
- ustvarjalnost,
- dajanje pobud,
- reševanje problemov,
- trajnostni razvoj,
- ocena tveganja,
- sprejemanje odločitev in konstruktivno obvladovanje čustev.